Despre mine...

As putea sa încep sa scriu mult despre mine, dar ce rost ar avea, probabil as bate câmpii, as spune neadevăruri. Dar NU. Multi ma stiu, putini ma cunosc. De aceea va las pe voi sa va dati cu parerea; bune, rele, critici, injuraturi, sunt acceptate aici. Eu am sa reproduc ceea ce spunea o prietena despre mine pe blogul ei. Asadar, citez:


rafael e farael, jean carlos, masta sau oficial mastaleru alexandru rafael.e colegul de la 1 m distanta pe diagonala, sau din penultima banca randul de la geam, inspre mijlocul clasei.e cel care e dragut si amabil cu toata lumea, dar daca se enerveaza tipa de te infioara;mai da el kix cu poze, sau cu idei nastrusnice de a da lectii de viata, da nah.. nu avea cum sa fie perfect.e foarte romantic, vesnic indragostit,iubeste fetele...dar sufera.e ft bun la informatica, geografie, mate, fizica.e poet.e barbatul meeeuu .. si uite povestea : citeam mesajele andreei balan si ma .. ofticam, pe romaneste:">:">, ca ea are prieten si eu nu.. si m'a cerut in casatorie 8-> [ tru ? ].Rafael e multe!:D
Totuşi, aş putea adăuga că îmi plac sarmalele şi slănina afumată, să conduc dacii, iar când beau nu dau la peşti, oricât de mult şi de variat aş consuma.


15 comentarii to "Despre mine..."

  • mi-ai spus sa atac un sat de 4000 de puncte si pe urma ai modificat parola. dc?

  • 5 lei ca-ti fac publicitate

  • sa nu-mi spuneti ca ma cunoasteti, nici eu nu ma cunosc, ma descopar in fiece zi

  • si in ultimul timp mi-am dezvoltat foarte bine al saselea simnt. simt pericolul...il simt aproape

  • ştiu sa inhăm un cal, ştiu să prăşesc, ştiu sa lucrez în Visual Studio.

  • ne cunoastem mereu la infinit;)

  • Cunoasterea este o creatura multiforma si complexa care poarta sinele prin cladirea propriei fiinte, prin multele etaje si subsoluri ale constiintei.

  • Setea de cunoastere e lupta...
    e neliniste muta.
    Setea de cunoastere vibreaza in adancul sufletului
    si incearca emotia
    necunoscutului...

  • Omul moare numai cu trupul dar in cunoastere e nemuritor!

  • Omul e o fiinta care e uneori mai putin inarmata pentru izbanda, dar, spre deosebire de toate celelalte vietuitoare,nazuieste ca in aceasta oglinda a constiintei cu care a fost harazit,sa cuprinda o cat mai mare parte a lumii in care traieste-o fiinta care, cu aceasta scanteie de dumnezeire, cauta sa patrunda bezna de indoieli si de taine care-l impresoara.

  • Sa te cunosti inseamna sa ai indoieli si, in pofida lor, sa-ti continui drumul!

  • O fiinta umana se cunoaste doar daca merge pana la limitele sale.

  • Rafael are carisma;)

  • Nu poti fi altcineva.Poti fi doar tu insuti impreuna cu miile de fiinte ce zac in tine si tot ai fi doar tu.Ele se intalnesc acolo unde viata exista cu adevarat: la intersectia gandului cu sufletul.Acolo existam cu adevarat, pentru ca viata exista in afara fiintei noastre.Prin intermediul nostru viata traieste si ne da totodata sansa de a ne cunoaste.Duala e un cuvant prea mic pentru fiinta umana.Nu exista bun sau rau, exista doar libertatea de a te schimba la infinit si a ramane mereu acelasi. Viata e o lupta, insa cea mai grea lupta este cu tine insuti. Sa fie oare asa?

  • De ce nu foloseşti diacritice atunci când scrii ceva?

Trimiteți un comentariu

Categorii

Palavrele mele