Versuri



Mi-e frig, dar nu de frig
N-am somn, deşi mi-e somn.
N-am linişte, deşi in jur calmul domneşte
Tu dormi, eu te simt adormită.
//undefined feeling

Nu vreau să scriu pentru tine, nu vreau să vezi, că scriu despre tine
Eşti o combinaţie posibilă, dar interzisă
M-aş rupe in două şi-aş ara cu dinţii.
Mult prea multe idei neterminate.
Prea mulţi de dacă şi o singură întrebare:
De ce acum, şi nu atunci?
De ce poţi acum şi nu ai putut ieri?
De ce a trebuit să lovesc pereţii în neştire?
Să simt că sfârşitul a fost demult…”
//System error!

M-am ferit de autodistrugere
Mi-am cimentat inima într-un calcul
Unde însumi nu mai pot pătrunde.
//Access denied!

Acum încerci să intrii, nu reuşeşti
Nu primeşti feed-back-ul dorit
Mă întrebi dacă te-ai schimbat, cand eu nu reuşesc să mă localizez
// The system was secured. No port exceptions
Mi-am găsit un pointer setat către a treia zi a lui cuptor.
Şi număr: 1,2 bis,3 bis
Vrei să ajungi la acest registru
Dar ai lăsat un firewall puternic în urmă
Şi până ce vei trece de el, eu sting lumina.
//Busy. Try again later!


0 comentarii to "Versuri"

Trimiteți un comentariu

Categorii

Palavrele mele