Lider sau ce?...

Sunt perioade in care 'trecutul glorios' te cuprinde. Te indeamna, te sustine, te ajuta in prezent. Imi amintesc ca acum 7 ani, elev in clasa a VI-a, eram sef de clasa. Am fost ales prin vot direct de catre colegi, dar dupa putin timp au cam regretat. Eram autoritar, nu acceptam compromisuri si nu iertam greselile. Dupa un timp, imi cereau sa-mi dau demisia, dar eu mai tare ma incapatanam si eram mai dur, mai sobru. Imi placea sa-i am sub stapanire, sa-i am sub control. Fireste, tineam cont de sfaturile lor, dar le adaptam dupa cum mi se parea mie mai bine.
Imi place sa lucrez cu oamenii, "problemele se rezolva impreuna", toti suntem oameni. Imi place sa ajut comunitatea in care sa traiesc.....Mi-ar placea sa fiu primar.
Nu-mi place politica romaneasca, e plina de parvenitism si demagogie. Dar, in viitor, peste vreo 20 de ani, as candida ca un primar independent pentru comuna Holboca (asta daca nu pana atunci va fi inclusa in Iasi:d). As vrea sa ajut comunitatea sa se ridice, si consider ca oricat de mancat ai fi , daca ai un tel in viata, daca intradevar iti doresti un lucru, il poti obtine, imposibil este sa ajungi la infinit, dar pana acolo totul este posibil. Spera si munceste!


0 comentarii to "Lider sau ce?..."

Trimiteți un comentariu

Categorii

Palavrele mele