De ce dragostea nu este biodegradabila?


În ochi de primăvară
zboară gândul odinioară
E greu. E plin de povară.
Sunt ca o zambilă,
Mă zbat să pătrund...
Scoarţa, atât de infantilă.
Nu reuşesc. Prieteni, vă inund!

Pe câmp sunt tractoare,
cu pluguri apăsătoare
Răzbat pământul...câtă ardoare!
Mă inspir din ele, mă revigorez,
Mă uit în trecut, nu descifrez
Îmi vreau viitorul, e plecat undeva...
O fi la gagică-sa, nu ştiu, nu-i treaba mea.

Vorbeam de tractoare,
Când mi-ai apărut în zare,
M-ai imbrăţişat, mi-ai dat ascultare...
Am luat decizia, urc în tractor
Întorc brazda, cobor din tractor.
Mă uit în jur să-mi vad isprava
Brazda e aceeaşi, tu eşti la fel.


3 comentarii to "De ce dragostea nu este biodegradabila?"

  • motivul tractorului..respect va rog;))

  • dar ar fi ca comentam poezia de fata..in primul rand am spune ca reprezinta un tablou de primavara..simbolizand viata, renasterea,bucuria, tristetea, speranta, iubirea [dar nheee...e doar o poezie cu si despre tractoare => reclama ascunsa [-x ]

  • eu as zice cs se inscrie in traditionalism :-? .. si ca te'ai inspirat oleaca din pillat, aci sosi pe vremuri :D
    iar motivul tractoarelor :-? .. simbolizeaza dorinta de a brazda prezentul, si de a presara viitorul cu cat mai mult trecut. asa'i ca e asa'i ?:D

Trimiteți un comentariu

Categorii

Palavrele mele