Gipsy Party

8 Aprilie. Nimic special pe la facultate. Nimic special, chiar si dupa ce am iesit la o prajitua cu un prieten. E criza , nu numai economica, ci si de fete. Coboram Lapusneanu, si in Piata Unirii era alai mare, vreo 200 de fuste colorate si de palarii se invarteau de zor pe muzica instrumentelor de alama. Nu stiam ce se intampla, cu ce ocazie rromii danseaza cu atata vioiciune. Am vazut numeroase forte de ordine, si mi-am dat seama ca este o manifestare organizata. Bineinteles ca nu era o revolta; cand te revolti nu dansezi si nu se aude fanfara. Astazi, este ziua internationala a rromilor iar la o parada de costume traditionale, organizata de Asociatia Studentilor si Elevilor ,,Gipsy Eye” au participat 250 de copii si tineri rromi. Organizatia isi propune, astfel, sa imbunatateasca perceptia majoritatii asupra rromilor. Am surprins cateva momente din aceasta sarbatoare.








0 comentarii to "Gipsy Party"

Trimiteți un comentariu

Categorii

Palavrele mele