Pasajul de la Hala Centrala

Eram in trecere, azi, prin zona pasajului de la Hala Centrala si am ramas uimit de faptul ca au fost reluate lucrarile. Santierul reinviase, am vazut cativa piloti forati si alti cativa care asteptau. Am citit din arhiva Ziarului de Iasi ca primarul Nichita doreste sa exploateze vestigiile gasite la inceperea lucrarilor, in 2006. Ar fi frumos. Chiar mi-ar placea sa trec cu masina prin zona si in caz de coada, sa admir frumusetea constructiilor. Pana in toamna anului viitor lucrarile vor fi finalizate, iar pasajul va fi dat in folosinta. In ultimul timp Iasul este un santier. Dar nu ne deranjeaza. Proiectul PALAS, reinlocuirea liniei de tramvai in Nicolina si Tatarasi, toate vor face ca Iasul sa arate mai frumos.


0 comentarii to "Pasajul de la Hala Centrala"

Trimiteți un comentariu

Categorii

Palavrele mele