Cu banii în gură

La o cana de ceai, in miez de noapte, mai citesc presa online. Astfel, am gasit un articol despre aparatele dentare invizibile. Nu costa mult, doar 5000 de euro. Dar cine are dare de mana sau parinti care se pun si in cap pentru odraslele lor, platesc aceasta suma. Ma intreb pentru ce? Personal mi se pare ok sa porti un aparat dentar, e pentru binele tau, pentru frumusetea dintilor. De ce trebuie sa te ascunzi? Pentru o perioada de 1 an si 10 luni am purtat si eu un astfel de aparat, fix, dupa multe incercari de a face treaba cu cele mobile.
Ma intreb daca exista persoane care s-ar feri sa aiba o relatie cu un purtator de aparat dentar? Eu am un an de cand am renuntat la aparat (s-a terminat tratamentul, pentru ca nu ma simteam deloc complexat) si nu au dat navala fetele peste mine.:tendang: Prin urmare, un alt moft pe care medicina il prezinta.


0 comentarii to "Cu banii în gură"

Trimiteți un comentariu

Categorii

Palavrele mele