Banc Prost

Putem plati orice cu cardul, putem cumpara de la bomboane, covrigi pana la ... tot felul de electronice. Pot sa-mi tratez o masea platind cu cardul. Dar nu-mi pot folosi cardul intr-o institutie bancara. In Banc Post mai exact.
Am un credit in euro de platit si un card in euro cu care voiam sa platesc o rata. Ajung la ghiseu si intreb daca operatiunea se poate efectua cu cardu mai sus citat, fiind sigur ca raspunsul va fi afirmativ. Ei bine, m-am inselat. Se accepta doar plati cash. Ei, cum? Intreb de ce, si mi se raspunde:"nu se poate", aduncandu-mi ca argument faptul ca cardul era de la o alta banca. Cand cumpar cirese de la piata tanti Ileana care e in pas cu sistemul si accepta plati cu cardu nu ma intreaba de la ce banca il am. Dar Banc Post tine cont de acest lucru.


0 comentarii to "Banc Prost"

Trimiteți un comentariu

Categorii

Palavrele mele