Forsyte Saga

M-am aruncat prea departe citind aceasta carte, care dupa parerea mea este una greu de digerat si necesita o experienta literara creata anterior. Totusi, mi-am notat cateva citate care m-au impresionat:
"Oamenii care nu trăiesc se conservă admirabil."
"[...] vraja blestemată a acestei femei mai avea incă putere asupra lui. O simţea în toată fiinţa lui, gata să i se urce la cap la un semn, la o atingere a ei."
"Soarta l-a împins să-şi lege inima de această femeie - şi l-a legat atât de tare, încât nici azi n-are inimă să dorească alta."
"-Eu n-am să mă mărit cu un bărbat bun [...] bărbaţii buni sunt plicticoşi."
"[...] faţa lui trasă avea un aer grav, caracteristic oamenilor bătrâni, gravitatea monedelor vechi tocite de vreme."
"<> - se sfârşise cu epoca neamului Forsyte şi concepţia lui de viaţă, când bărbatul era stăpân pe sufletul lui, pe investiţiile şi pe femeia lui, fără piedică şi fără discuţie... <> acest crez sănătos şi simplu..."


0 comentarii to "Forsyte Saga"

Trimiteți un comentariu

Categorii

Palavrele mele