Frustraţii din penumbră

10 motive să nu-mi vizitezi blogul

1. scriu prost
2. n-am coerenţă
3. greşeli de ortografie
4. posturi proaste
5. fac spam
6. erori
7. îl promovez la colţ de stradă
8. scriu despre adevăraţii ţărani
9. eu însumi sunt un ţăran
10. blank (aici e motivul tău) || sunt atât de prost ca nu am găsit un al 10-lea motiv.


Oameni răi sunt pretutindeni. Unii fac rău involuntar, alţii fac rău pentru a se simţi mai bine.
Unii, la un moment dat, sunt buni pe un anumit domeniu. Sunt acolo în vârf şi se mândresc cu asta. Dar se întâmplă ca altcineva mai bun să le ia locul. Ei, ce fac cei depăşiţi? Încep să chicotească, să bârfească; că vai, că cum s-a intâmplat, etc. Dar nici unul nu se declară învins, nici unul nu-l felicită pe celălalt.

Libertatea ta se opreşte acolo unde începe libertatea mea.
Dacă mie îmi place mâncarea din fasole, de ce tu trebuie să fii frustrat? Să mă vorbeşti pe la spate, să transformi fasolea în câcat? Te îneci cu icrele negre dacă nu mă bârfeşti oleacă? Poate dacă în loc să mă bârfeşti faci ceva constructiv, nu te vei mai plânge pe urmă că X te-a întrecut. Sau stai... nu vei plânge medita la ceea ce s-a întâmplat. Îl vei bârfi.
Iar pentru cei care mă pupă în cur


BUG Mafia-Limbaj de cartier


1 comentarii to "Frustraţii din penumbră"

Trimiteți un comentariu

Categorii

Palavrele mele