Siret-Prut-Nistru

Cu cât ne îndepărtăm de Siret şi ne apropiem de Prut, trecem peste şi ne îndreptăm spre Nistru vom observa că oamenii sunt bătuţi în cap cu o frecvenţă mai mare.

Siret-Prut

Primul moldovean, vecin cu mine, are firmă de internet si cablu TV. Mă contactează să-i fac site că e presat să aibă pagină web. Lucrez la jumătate de site şi i-l prezint. Toate frumoase până să ne înţelegem la bani. Răspunsul lui a fost:
Is mulţi bani. Eu am prieteni care dacă ies cu ei la o bere în o oră, două îmi fac site.

De ce a mai apelat la mine? Muncă moka? O oră, două? Prea buni, ori ştiu a modifica template-uri.

Prut-Nistru

Aici s-a mers pe încredere. Şi s-a mers prost. Chiar cu basarabenii mi-am găsit?
Moldoveanu are un site de animale de companie(pisici şi câini), pe care dorea să-l extindă. Îi îndeplinesc dorinţele şi aşteptam banii, care nu mai soseau. După două săptămâni i-am suspendat site-ul. Era foarte nedumerit de ce s-a întâmplat asta.

Să nu ne mirăm de ce multe dintre proiectele europene cu aplicare în ţara noastră rămân doar pe hârtie. Campaniile de bun simt şi responsabilitate nu-şi au efectul.


0 comentarii to "Siret-Prut-Nistru"

Trimiteți un comentariu

Categorii

Palavrele mele