Caut cocoşiţă

Singurătatea nu-i bună. Am devenit mult prea calm, nu mai am cu cine să mă cert iar de vreo 2 ani părinţii nu-mi mai cer detalii despre unde plec noaptea. Mi s-au atrofiat nervii (1).
Şi dacă nervii sunt leneşi, dorinţa mea de a învăţa lucruri noi s-a înmuiat. Aşadar, am nevoie de cineva care să mă cicălească(2), să mă întrebe dacă am făcut cutare, dacă am fost într-acolo, dacă mi-am băut pastila. Am arătat cu succes că Eu->εEu, dar trebuie să avansez ca să trec examenul de LFAC. În altă ordine de idei trebuie să existe o Ea (Ea=expresie regulată) pentru care Eu=EuEa*(3), unde Ea* aparţine {ε, EA, EAEA, EAEAEA,.......,EAEA.....EA}.
Din 1,2,3 trag concluzia că am nevoie de domnişoară care să pună piciorul în prag, care să mă pocnească nu numai când sunt încătuşat rău, care să mă întrebe de ce nu răspund la sms în secunda 2, de ce nu-mi iau acumulator de rezervă la telefon, de ce am acoperire EDGE în oraş când ea vrea să mă vadă. Am nevoie de astfel de nervi. Măcar până după parţiale.

Pentru doritoare...
PS1. Pe timp de criză, eu fac ofertă de angajare.
PS2. Dacă vrei să te plimb cu Dacia, fă-i plinul.
PS3. Plăteşte-ţi consumaţia. Dacă ai card, poţi să o plăteşti şi pe a mea.

PS. Comentariile sunt închise pentru acest anunţ. Nu de alta, dar nu vreau probleme cu Google-ul.
PS'. Am rezerve...


Categorii

Palavrele mele