Cu sare de bucătărie

Luni dimineaţă. 7 a.m.. Înghesuială mare în maxi-taxi. Rupt de somn după un weekend în care am dormit până la amiază. O domnişoară drăguţă lângă mine. Telefonul îi sună. Răspunde. Deschide gura. Chiar dacă relaţia mea cu cavitatea nazală nu era una apropiată, în sensul că îi acordam atenţie doar pentru igienă şi când eram răcit, îmi pare rău pentru masacrul ce a avut loc acolo. Câţiva peri nu-şi vor mai putea îndepli sarcinele. Încă nu sunt sigur, dar cred că a fost afectat şi un pivot de sticlă de la o lucrare.
            Oameni buni, dacă ştiţi că aveţi probleme cu gura, spălaţi-vă! Nu trebuie să vă spălaţi cu cea mai scumpă pastă de dinţi. Eu am mai văzut în comerţ şi altele mai ieftine, gen MAXIM (parcă). Iar dacă aveţi probleme foarte mari şi cu gura şi cu banii, folosiţi sare de bucătărie. Au folosit-o şi alţii înainte să apară pasta de dinţi.

Discount:



0 comentarii to "Cu sare de bucătărie"

Trimiteți un comentariu

Categorii

Palavrele mele