'De pe somn'

De o săptămână am un somn foarte agitat. De foarte mult timp nu am mai rostit sintagma

Mamă, ce somn am tras.
Programul worst fit never fit de la facultate ce implică o alimentaţie nesănătoasă, nopţi nedormite ce implică 'nşpe mii de căni de cafea/capucino/chococino/cocolino m-au cam dat peste cap. Dacă mă culc la ora 21, rupt fiind, mă trezesc la 23 şi mai rupt şi fără somn. Astă trebuie să fie somnul de prânz. Până una alta mă duc să-mi fac un ceai de tei din ală de te caţeri prin copaci să-l culegi, să joc un FarmVille, şi poate poate un 2 a.m. o să echivaleze cu un 22 p.m.. Fir-ar, am zis că nu mai părăsesc România pentru că nu mă descurc cu fusul orar din Brazilia.

PS.Şi am zis că mă apuc iar de băut.Dar eu:'E criză, e criză!'
Bonus: Dezvoltaţi o aplicaţie în C/C++/C# care să afişeze în consolă propriile erori la compilare.


0 comentarii to "'De pe somn'"

Trimiteți un comentariu

Categorii

Palavrele mele