Neam de creduli

Râdeam cu Liviu despre cât de creduli sunt unii.
Pe DaciaClub cineva deschide un topic stupid interesant.

Salut,am deschis acest topic cu ideea de a fi precis in privinta scoaterii de pe sosele a Daciilor.Eu personal am una,chiar daca am 18 ani,am preferat o Dacie cumintica la care sa nu bag bani angro in piese si etc.Sincer sa fiu sunt tare mandru de ea,dar spre supararea maea am auzit ca al nostru guvern romanesc si "foarte cinstit" intentioneaza sa le desfiinteze...Dupa cum stiti Dacia=masina saracului,mai precis a tuturor romanilor,stiti voi de ce...Presupun ca stiti ce balamuc a fost cand au bagat taxa de inmatriculare nu??Deci daca isi mai permit sa si scoata Daciile vai de curu lor....As dori sa va dati cu parerea si daca stiti ceva in privinta asta v-as ruga sa scrieti aici!Va multumesc!!
Si vin replicile...

Ce culoare e a ta?
Ca de la anul le scot pe alea bej... Apoi urmeaza albele.

Da, asa am auzit si eu. Cine nu e gasit acasa, i-o ia si-i lasa un bilet in gardul viu din parcare, ca sa n-o caute.

Nu cred ca vorbiti serios.....Daca e vreo gluma nu-si are rostul,si Dacia mea este visinie pentru ca ai intrebat....

treaba e-n felul urmator: se stie ca o masina, cu cat e mai inchisa la culoare, cu atat se incalzeste mai tare.
E logic, ia gandeste-te, daca masina se incalzeste, se incalzesc si capota, si aripile. Ce se afla intre astea? Motorul! Ei bine, daca motorul merge cald, polueaza mai rau. Inca nu s-a anuntat oficial, da' astia au de gand sa scoata masinile inchise la culoare primele, ca ele au noxele cele mai nasoale. La urma cele albe. A ta e visiniu inchis sau deschis?

Deci alea închise la culoare sporesc încălzirea globală.

Si s-a gasit Romania sa ajute la Incalzirea globala.....????Nu prea cred + ca a mea are Gpl si nu polueaza mai deloc...dar totusi inca nu-s lamurit in privinta asta..............................

Asta cu culoarea masinii ar fi legat de partea de poluare.
Apoi intervine partea de siguranta. Frane, directie, tren rulare si alte dintr-astea.
Daca masina-i deschisa la culoare si nu e ridicata din acest motiv, trebuie dovedit cu acte in regula ca franele si directia-s ok. Acte necesare:
- extras de cont de la banca care sa certifice existenta a cel putin 500 euro la cursul BNR in contul proprietarului autovehiculului - asta ca sa ateste puterea financiara a utilizatorului, capabila de a acoperi reparatiile eventualelor defectiuni in service autorizat!
- copii dupa chitantele de la service si certificatul de garantie al pneurilor.
- fisa de cantar de la ITP cum ca masina cantarea peste 980kg la gol - pentru a infirma posibile defectiuni datorate oxidarii chimice.
Aceste acte se vor aseza ordonat si vizibil pe bord, pentru a fi usor lizibile inspectorilor guvernamentali.
Disclaimer: toate cele de mai sus sunt degeaba daca masina-i de culoare inchisa


Şi uite aşa ne zice mâine Băsescu Să trăiţi bine şi babele iar se înghesuie să dea cu ştampila pe hârtie.


0 comentarii to "Neam de creduli"

Trimiteți un comentariu

Categorii

Palavrele mele