Am câştigat

Îmi zice lumea că am noroc în dragoste viaţă. În ultimii 2 ani am câştigat un mp4 la Pepsi(august 2007), pe care l-am stricat în 2 săptămâni, o consolă Nintendo Wii(noiembrie 2007), ceva interesant prin 2008(nu vă spun ce) şi azi mi-a apărut numele şi aici. Aaa, am mai câştigat nişte reviste de pe la BRD, şi poate vă mai aduceţi voi aminte ce am mai câştigat. Cu mp4-ul a fost simplu, eram la un văr într-o campanie de remi nocturn. Trimit un sms, iar după 2 zile, fix în momentul în care intram în casa, mă sună 'tanti Pepsi' să mă anunţe că am câştigat. Cu Wii-ul a fost amuzant. Eram la şcoală, în pauza dinaintea ultimei ore, religia. Foarte obosit, îmi iau un Kitkat, să mai prind ceva energie. Am muşcat o singură dată din batonul de ciocolată, aveam colegi:)).Am rămas în mână cu ambalajul ce avea imprimat pe interior un cod. Îl trimit şi mă îndrept spre clasă. Deschid uşa, colegii îşi făceau rugăciunea, eu citeam regulamentul concursului. Până să ajung în bancă am primit fericitul mesaj. Habar nu aveam cum arată atunci o cosolă Wii. Abia apăruse în magazinele online şi costa la fel ca acum:)). Acesta încă mai funţionează, ca şi televizorul la care îl conectez. Acum mă duc să completez hârţoage pentru cei de la L'Oreal. Cum am intrat în concursul ăsta? Era un banner enervant pe Y!Messenger. Ghinionul meu. Şi nu mi s-au cerut coduri de reîncărcare pentru PrePay.


0 comentarii to "Am câştigat"

Trimiteți un comentariu

Categorii

Palavrele mele