LG KU 990i

De o lună+ deţin un astfel de telefon. Încearcă să imite un smartphone, dar nu îi reuşeşte prea bine. Există comenzi la care răspunde greu, browserul ca şi pe PC, daca e prea solicitat se blochează. Are probleme mari cu sms-urile. Cu primirea şi trimiterea lor. Dacă se trimite dintr-un  mediu fără semnal, în speranţa că la prima rază de semnal mesajul se va trimite , el va fi mutat doar de la  'În progres' la 'Trimise'. Slabe şanse ca întradevăr destinatarul să primească mesajul. Am zis şi cu primirea lor, pentru că mi s-a întâmplat să primesc un mesaj şi să se închida mobilul. Sau doar pentru că senderul era Andrada iar eu în combinaţie cu Andrada=stricăciuni. E un telefon multimedia ce face poze bune în condiţii de luminozitate bune şi poate filma la 120fps.


Şi pentru că mai sus am cam plictisit, următoarea e un desert.



0 comentarii to "LG KU 990i"

Trimiteți un comentariu

Categorii

Palavrele mele