Spam prezidenţial

Când nu dorm îndeajuns noaptea, simt nevoia să mă odihnesc după-amiaza. Asta am făcut aş fi vrut şi azi. De multe ori îmi pun mobilul pe silent, îmi închid fixul din cameră, dau de ştire familiei că mă culc şi că nu vreau să fiu deranjat. Azi nu am făcut nimic din cele de mai sus. Precizez că sunt foarte irascibil când sunt trezit din somnul de după-amiază. Aşadar sună fixul:

-Bună ziua! Vă sun din partea domnului Crin Antonescu
-Aha
-Îmi puteţi spune cu cine veţi vota?
Încă nu devenisem irascibil
-Doamnă, întâi trebuie să mă întrebaţi dacă voi merge la vot. Cât despre cu cine votez, când am învăţat cultură civică mi s-a zis că votul este secret şi liber exprimat.
-Ok, dar duminică va fi organizată o manifestare pentru domnul Crin Antonescu în piaţa Unirii. Dacă veţi participa veţi primi...
I-am închis telefonul în nas.
Deci se dă ceva gratis. Mi-e scârbă. Aş fi înjurat-o pe tanti, dar na, mănâncă şi ea o pâine.


0 comentarii to "Spam prezidenţial"

Trimiteți un comentariu

Categorii

Palavrele mele