Azi, vă ur!

In seara de Vasile Sfantu',
Mi-a furat caciula vantu'
Si mi-a dus-o la fereastra
Chiar aici la dumneavoastra
Si-am venit dupa caciula
Sa va spun o uratura:
Aho! Aho! Si buna seara,
Dati-mi foc s-aprind tigara
Si-un rachiu sa ma-ncalzesc
Ca-s racit si cam tusesc.
Mosulica, mos batran,
Dute-n beci si adu vin,
Vin de ala ce Cotnari
De care ne-ai dat si acum un an.

R: Manati mai!
Hai!

Gospodari si gospodine
Si voi, tinere copile,
Dati-va langa perdele
Si-ascultati vorbele mele
Dati-va de dupa usa
Si-ascultati pe mos Tapusa.
De va spune vreo minciuna
Datii una peste gura
Cu carnati si cu friptura
Si-un pahar de bautura.

R: Manati mai!
Hai!

Frunza verde de mohor
M-a pus dracu' sa ma-nsor
Intr-un sat, intr-o comuna,
Sa-mi iau o nevasta buna;
Vai de buna ce era,
Urlau cainii dupa ea.
Am avut vreo doi purcei
Au murit de frica ei;
Am avut vreo cinci gaini,
Au fugit pe la vecini.
Si-am batut-o intr-o seara
Ce urla ca trenu-n gara
Si am dus-o la parinti
Fara par si fara dinti

R: Manati mai!
Hai!

Chiar acum în asta seara
Am facut o socoteala.
Chiar din casa dumneavoastra
Am sa iau vreo trei parale
Si rachiu de tescovina
Sa-mi sterg gâtul de rugina!
Busuioc verde pe masa
Ramâi, gazda, sanatoasa!

Vrem sa va dorim acum
Un An Nou frumos si bun
Un An Nou mai norocos
Mai bun ca cei care-au fost


R: Opriti plugul, mai flacai,
Si sunati din zurgalai,
Sa rasune-n munti si vai!
Hai!


0 comentarii to "Azi, vă ur!"

Trimiteți un comentariu

Categorii

Palavrele mele