via Ungaria, Slovenia, Italia

Am călătorit ceva în ultima vreme. Am circulat în condiţii de iarnă prin România şi Ungaria (detalii aici), am condus pentru prima dată un microbuz, prima dată pe autostradă. Fain pe autostradă, iţi păstrezi banda şi urmezi un algoritm de genul asta. Mersul pe autostradă îţi dă voie să meditezi, şi meditezi mult noaptea când în spate ai oameni care sforăie iar când vrei să faci o pauză de la meditat bagi a şasea şi mai depăşeşti un tir.
Am condus jumătate din Ungaria şi toată Slovenia. Îmi plac tunelurile slovenilor, sunt mirifice(noi avem zicala a muta munţii din loc, ei nu au nevoie, trec prin ei). Îmi place infrastructura rutieră a italienilor. Mi se pare mai tare decât cea a francezilor şi a nemţilor. Iar culoarea roşie a semaforului pentru italieni echivalează cu cedează trecerea.


1 comentarii to "via Ungaria, Slovenia, Italia"

Trimiteți un comentariu

Categorii

Palavrele mele