Chestii de la tembelizor

Azi am butonat un pic telecomanda televizorului. Am dat peste 2 tipuri tâmpite de emisiuni.
1.Noră pentru măta, Ginere pentru bunica, Înşelat de papagal. 
Nu pricep deloc scopul emisiunilor de genul acesta. Divertisment? Se prezintă într-un mod comic anumite situaţii dificile din viaţa de familie? Ok. Dar tot nişte tâmpenii rămân când văd un personaj care îşi zice rolul de parcă ar recita dialogul dintre Mircea şi Baiazid şi nu-şi întră nici măcar cu epiderma în pielea personajului.(btw, Eminescule te uită lumea).
2.Emisiunile cu public în platou. Aţi văzut cum arată un concert de muzică clasică. Toţi răspund la indicaţiile date de dirijor. Aşa sunt şi emisiunile cu public în platou, un public ce ajunge şi la 200 de oameni, dar pe timpul emisiunii nici unul nu ţine un microfon, nu îşi exprimă părerea cu privinţă la cele discutate. Din când în când, li se face semn iar ei râd şi/sau aplaudă. Pentru ce sunt aduşi oamenii aceia acolo, nu îmi dau seama, că doar nu li se vând bilete ca la stadion. Oare eu ca urmăritor al emisiunii nu îmi dau seama că s-a făcut o glumă?


0 comentarii to "Chestii de la tembelizor"

Trimiteți un comentariu

Categorii

Palavrele mele