ExtraGarantie de Retur

ExtraGarantia de Retur de la Emag
Într-o perioadă în care tot mai multe magazine de electrocasnice si electronice îngenunchează în faţa crizei economice, se pare că Emag cunoaşte o creştere economică, astfel explicându-se de ce în România se deschid tot mai multe showroom-uri, ce cuprind tot mai multe produse de calitate. Că veni vorba despre calitatea serviciilor oferite de cei de la Emag, aceştia din urmă au introdus ExtraGarantia de Retur. Aceasta reprezintă un mod de a mulţumi pe deplin clientul. Spre exemplu, un client cumpără o cameră D-SLR, dar nu este mulţumit de funcţia macro, atunci prin intermediul acestui tip de garanţie clientul îşi poate schimba camera sau, mai mult, îşi poate primi banii înapoi. Aşadar, dacă nu aveţi suficient timp să testaţi produsul la raft, timp de 30 de zile aveţi posibilitatea să vă decideţi dacă doriţi să păstraţi produsul.
În final, adaug că acest tip de garanţie era necesar să apară din partea celor de la Emag, deoarece foarte multe produse nu se găsesc în showroom, iar testarea unora necesită anumite condiţii.

Cu acest articol particip la concursul Un Sony Vaio pentru cel ce duce vestea buna! Numarul meu norocos este 232313.


4 comentarii to "ExtraGarantie de Retur"

  • Produsele care le iau inapoi ei le vand ulterior de noi :(
    Prietena mea lucreaza la ei si mi-a spus acest lucru.

  • nu cred, le baga la resigilate

  • Cum se face ca tocmai un Anonim are o prietena care stie lucruri? :)

    Rafael, ai dreptate, produsele returnate intra in programul de resigilate.

    Multumesc.

  • Emag e o firma pentru care respectul fata de client dispare ca prin farmec in secunda cand banii au intrat in cont.
    Monitorul meu cumparat de la E-Mag a decedat (refuza sa mai porneasca) drept pentru care l-am dus in service.
    Dupa 3 saptamani si o serie de raspunsuri gen “poezie” („Produsul dumneavoastra este in continuare in service autorizat.”) mi-am cam pierdut rabdarea.
    Nu numai ca nu am primit nici un fel de instiintzare din partea lor vizand starea produsului sau modalitatea de rezolvare a service-ului, dar imi tot servesc poezia cu “service-ul autorizat” shi ma scot din sarite.
    Le-am explicat ca sunt freelancer shi fara monitor imi raman ratele de la banca neplatite pentru ca nu produc nimic. I-am rugat sa-mi ofere ORICE fel de alternativa (chiar daca presupune plata unei diferente de pana la 5-6 milioane) pentru eu pierd muult mai multi bani in perioada asta.
    Asa ca maine dimineatza mi-am programat un drum la cei de la Protectia Consumatorului (nu e prima data cand trec pe la ei…. stiu drumul binisor… si am fost rezolvat de fiecare data prompt ).

Trimiteți un comentariu

Categorii

Palavrele mele