Gelozia şi frustrarea

Mă mai plângeam de modul de gândire al femeilor. Acum sunt iritat. Se întâmplă să te ţii după o anumită domnişoară mai mult timp. Ea nu te vrea nici în ruptul capului invocând motive: că nu e pregătită de o relaţie, că poveşti; şi trage o linie galbenă de "Păstrează distanţa!". Tu faci stânga împrejur şi magnetizezi după alte domnişoare disponibile. După ce găseşti un ghişeu disponibil şi fără restricţii se întămplă să fiţi văzut de vechea domnişoară. Întrebarea mea este: de ce ne fixează cu privirea, ne depăşeşte fără să răspundă la salut şi mai întoarce şi capul după noi? E clar că o roade ceva. Şi în seara acelei zile mai primeşti şi un sms:"Am văzut că ţi-ai găsit pe altcineva". Cum adică mi-am găsit pe ALTcineva? Pe cine aveam înainte? Şi de ce te-ar interesa pe tine?


0 comentarii to "Gelozia şi frustrarea"

Trimiteți un comentariu

Categorii

Palavrele mele