Problemă

Nu ştiu cum de s-a întâmplat, dar pe individul următor îl aveam la ignore. A evadat. Săptămâna trecută mă plângeam de omul tehnologie. Este o vorbă în popor: prietenii ţi-i poţi alege, dar nu şi rudele. Acelaşi individ pe Y!Messenger:

parpauta_mirel: salut varu
parpauta_mirel: ai zis tu ca intri pe calculatorul meu sa rezolvi cu antivirusul
pigeon_first: tine programul asta
pigeon_first: si ii dai run de 2 ori
parpauta_mirel: antivirusul so expirat pe 3/11/2009
pigeon_first: aha
parpauta_mirel: pune tot asa 3/11/2010
parpauta_mirel: asa terminat
pigeon_first: ii dai run -> run
pigeon_first: si pe urma imi zici ID-ul
pigeon_first: si parola
parpauta_mirel: care run run
parpauta_mirel: ca nu o vad
pigeon_first: cand iti apare
parpauta_mirel: parpauta_mirel
parpauta_mirel: ........
parpauta_mirel: astai id-ul
parpauta_mirel: si parola
parpauta_mirel: da trece noul meu id
parpauta_mirel: parpauta_mirel_mam
parpauta_mirel: sau nu trebue
pigeon_first: wa, esti prost?
pigeon_first: tu ai deschis programul care ti l-am dat eu?
pigeon_first: lasa parolele de messenger
pigeon_first: ti-am zis ca alea nu trebuie sa le divulgi nimanui
parpauta_mirel: am descis
pigeon_first: si ai dat run?
pigeon_first: ca sa nu-l instalezi
parpauta_mirel: nu mi-o aparit
parpauta_mirel: mi-o aparut ceva pe ecrab
parpauta_mirel: teamviewer
pigeon_first: bravo
pigeon_first: bifeaza casuta Run si dai Next
parpauta_mirel: am dat
parpauta_mirel: ce mai fac
pigeon_first: ti-a aparut o fereastra in care, in partea stanga, scrie ID si Password?
parpauta_mirel: nu mi-o aparut inca
parpauta_mirel: ca am dat next
pigeon_first: omule, ramai cu antivirusul asa cum il ai
pigeon_first: daca ti-e greu sa pricepi cum sa dai 2 clickuri
parpauta_mirel: am deschis dinou
parpauta_mirel: dau pe patratica run nu
parpauta_mirel: si dupa aia dau next
parpauta_mirel: nu
pigeon_first: exact
pigeon_first: si accepti termenii, asta am omis sa-ti zic
pigeon_first: si pe urma dai iar next
pigeon_first: mai ai o casuta de bifat
parpauta_mirel: aia de jos
pigeon_first: da
parpauta_mirel: am dat
pigeon_first: ti-a aparut fereastra de care ziceam?
pigeon_first: in care in partea stanga ai ID si Password
parpauta_mirel: 2 fereste albastr
parpauta_mirel: scri pe ferestrele abastri id si parola
parpauta_mirel: da
pigeon_first: nu scrii ma
pigeon_first: imi zici mie ce scrie acolo
parpauta_mirel: id 583 312 891
pigeon_first: si parola?
parpauta_mirel: password 4966
pigeon_first: bun
pigeon_first: acum astaepta sa-si faca update
pigeon_first: gata
pigeon_first: e activat
parpauta_mirel: fami si odc daca poti
parpauta_mirel: ca nu merge
pigeon_first: ok..
parpauta_mirel: cand scir o melodie dispare
parpauta_mirel: aia adoua
parpauta_mirel: fa in asa fel sa nu mai faca fite
pigeon_first: gata
parpauta_mirel: da o face pe mersi
parpauta_mirel: ramad dator la tine
pigeon_first: hai ca am treaba
pigeon_first: papa
parpauta_mirel: inchis nu
pigeon_first: da
parpauta_mirel: nui sa ok nu
parpauta_mirel: ii dau ok
pigeon_first: da
parpauta_mirel: dar teamviewerce fac cu el il sterg
parpauta_mirel: dar teamviewer ce fac cu el il sterg
pigeon_first: lasa-l acolo, poate o sa mai ai nevoie
parpauta_mirel: ha
parpauta_mirel: dar lam bagat in start
parpauta_mirel: nu por cal sterg daca la-m bagat in start .nu
pigeon_first: ba da, dar lasa-l in pace, nu te deranjeaza cu nimic
parpauta_mirel: ok
Cât calm am putut să dovedesc?
Mă simt nevoit să zic că individul nu mi-e var, că are în curte o Bora şi un RAV4, şi că are BAC-ul luat.
Urmăriţi clipul următor şi aproximaţi IQ-ul lui Mirel.


0 comentarii to "Problemă"

Trimiteți un comentariu

Categorii

Palavrele mele