Zi-mi-o în față

Am primit recent un comentariu la un filmuleț postat pe youtube. Mi-a dezgropat toți morții, i-a stropit cu paus și mi-a îngropat înapoi. Ușile frigiderelor nu se mai pot închide. Câți dintre cei ce te înjură prin web au curajul să o facă și în fața ta? Să te întâlnească pe stradă și să-ți zică:mă, ești un căcat.
Cu doi ani în urmă îi lăsasem unei domnișoare un comentariu mai ciudat. Hop, după 2 zile, prietenul ei îmi dă add. Eu îl știam din vedere, îl mai văzusem de mână cu domnișoara. Și începe țâncul să mă amenințe, etc. După vreo 2 săptămâni m-am întâlnit cu acest băiețaș.M-am prezentat și mi-am spus punctul de vedere referitor la amenințările lui. În afară de salut nu a mai spus nimic. De ce, că doar era așa de revoltat?
Așadar, fii cine vrei tu pe net, dar ai grijă.


0 comentarii to "Zi-mi-o în față"

Trimiteți un comentariu

Categorii

Palavrele mele