ce mai fac?

A venit vara. Eu încă mă mai învelesc cu plapuma dar ea a venit, se simte și în termometre. Deci, timp numai bun pentru plimbare cu bicicleta, mâncat căpșuni și cireșe, lenevit la umbră și studiat comportamentul porumbeilor. Dar până atunci mai am o săptămână grea, de susținut câteva examene, de predat câteva proiecte și de dormit foarte puține ore.
Între timp am devenit voluntar Greenpeace și în organizație am întâlnit oameni cărora le pasă de ceea ce se întâmplă cu noi și depun un efort susținut pentru a îndrepta lucrurile. Mai jos sunt câteva poze de la activitățile întreprinse de activiștii organizației locale pentru Ziua Mediului. Eu împreună cu 2 colegi am mers în Parcul Copou și am discutat cu oamenii despre problemele existente și cum le putem soluționa. Nu puține au fost ideile lor.




0 comentarii to "ce mai fac?"

Trimiteți un comentariu

Categorii

Palavrele mele