Despre Horoscop

Nu cred în prezicerea viitorului, destin predestinat şi alte minuni prin care mi se spune că orice aş face tot în punctul x ajung. În schimb, mă amuz citind horoscopul. Cum mi se povesteşte depre banii pe care nu-i am, despre iubita care nu-i şi despre problemele mele de sănătate. Un adevăr general valabil: toată lumea are probleme cu banii, toată lumea are pe cineva drag, toţi suferă de o boală, fie ea şi prostia.
Într-o zi de duminică citesc aşa ceva.

La serviciu sunteţi predispus să faceţi greşeli din cauza stresului. Luaţi o pauză şi acceptaţi ajutorul celorlalţi.
Să analizăm un pic. Cuvântul cheie din horoscopul de duminică e stresul. Majoritatea oamenilor stresaţi lucrează la un birou. 98% din aceştia sunt liberi duminica şi această zi e charging-ul bateriilor. 2% lucrează pentru că au deadline-uri. E clar că sunt stresaţi. Rămâne să trag concluzia că vatmanul, vânzătoarea de la aprozar, bucătarul de la restaurant şi paznicul de la gară au un serviciu stresant.
Eh, scriitori de horoscop, luaţi lecţii de la Nostradamus.


1 comentarii to "Despre Horoscop"

Trimiteți un comentariu

Categorii

Palavrele mele