oameni şi oameni

Îmi plac Ador oamenii care te sună o dată pe an (şi nu te sărbători) şi se interesează de sănătatea ta.
În practică asta înseamnă că m-a sunat o persoană în jur de ora 23:00.

Ea(prin ea mă refer la persoana, nu fac nici o aluzie că este vorba despre un sex feminin):Salut! Ce faci?
Eu: Salut! Mă pregăteam să mă (atât am apucat să zic, a intervenit repede)
Ea: Auzi, am şi eu o problemă.(şi a început să-mi povestească ceva legat de Windows, nu am reţinut nimic, pentru că eu am rămas blocat pe culc)
Eu (după o pauză de câteva secunde şi forţat de un "Alo, mă mai auzi?"): Am o întrebare:


Am folosit replica unui prieten.

 Eu:Te-am futut şi nu ţi-am plătit? Eu ţin minte că data trecută ţi-am lăsat şi bacşiş.(şi am închis)
Dacă mă întrebi ce fac lasă-mă măcar să-mi termin propoziţia. Şi încă ceva: Aia de la suport Romtelecom/Rds/etc iţi tarifează cu 5 euro apelul. Pentru că ştii cum mă cheamă şi ai numărul meu în agendă nu-ţi permit să mă suni pentru acte de caritate. Eu nu te sun să te rog să-mi prăşeşti via.


0 comentarii to "oameni şi oameni"

Trimiteți un comentariu

Categorii

Palavrele mele