Dream Buffer

Am un mod ciudat de-a visa (sau te a-mi aminti visele). Trec săptămâni în care nu vizez nimic memoriabil și sunt nopți în care rulez seriale. Pe scurt, azi-noapte m-am întâlnit cu un amic din jocul Triburile, comuna Holboca era situată la altitudinea de 2600 de metri, am urcat pe un pisc la 3100 de metri unde am prins un porumbel, am bătut un puști care voia să mă lase fără telefon. Am visat foști colegi din generală, liceu, rude cu care nu m-am întâlnit de mult timp, persoane cu care am o relație tensionată.

De unde și până unde?

Tind să cred că mi-am format un fel de scut împotriva implicărilor emoționale.
Aseară, Andrada ne-a cinstit cu 2 vinuri bune la Bolta Rece.Vinul, alături de lăutari și atmosfera superbă mi-au slăbit acest scut.

Bonus:







0 comentarii to "Dream Buffer"

Trimiteți un comentariu

Categorii

Palavrele mele