Social 3.0

De multe ori se întâmplă să nu înţelegi comportamentul celorlalţi. Îi înjuri, îi vorbeşti pe la spate, te îndepărtezi de ei, etc.
Nu cunoşti, deşi ţi se pare negru pe alb, circumstanţele ce au condus la acel freamăt / acea confruntare.
Acum 2 săptămâni, vaca unui consătean mi-a dat peste cap oglinda maşinii. Nervos şi cu o bardă imaginară în mâna dreaptă am urmărit animalul până ce am aflat proprietarul. I-am cerut să-mi schimbe oglinda. Bineînţeles că nu am ajuns la o înţelegere şi am mers la poliţie. Urma ca poliţia să mă rezolve. În scurt timp am aflat că soţul femeii cu care m-am certat e pe moarte. Mi-am retras plângerea şi mi-am fixat singur oglinda.
A doua zi, să vezi coincidenţă... Eu, pe postul animalului, i-am agăţat oglinda unui tip care staţiona. Omul nu s-a înfuriat deloc, a fost calm şi prietenos. I-am fixat oglinda (sărise doar partea din sticlă, care e detaşabilă), şi cerându-mi scuze omul mi-a zis:Stai liniştit, suntem oameni nu roboţi.
După această dublă experienţă mi-am liniştit freamătul.
Într-o altă ordine de idei, generic, nu poţi anticipa un comportament până nu eşti pus fix în postura descrisă. Nu-ţi poţi simula sentimentele şi starea interioară. Never ever.


0 comentarii to "Social 3.0"

Trimiteți un comentariu

Categorii

Palavrele mele