Timp: Vivid

Vreau să-mi pot arunca laptopul pe geam,să-mi închid mobilul, să plec de acasă, pe coclauri, să pedalez, să umblu desculț, să mă arunc de pe un pod în Jijia, să mănânc fructe nespălate direct din copac.
Vreau să o sărut, să o țin de mână, să o mângâi, să o îmbrățișez, să o învăț să piloteze avioane, să învățăm să facem sarmale, să învățăm să ne cunoaștem.
Vreau să mă plictisesc, să umblu fleaura, să stau pe șanț, cu curu' în colb și să joc table/șah/poker, cum făceam odinioară.
Vreau să te înjur în glumă, să-ți dau o palmă după cap, să te întreb dacă dai o bere.
Vreau să merg cu tramvaiul, să meditez la fețele oamenilor, să le ghicesc necazurile.
Vreau să nu mai trec pe galben, să nu mai depășesc viteza legală.
Vreau să mă culc fără să-mi pun alarma să sune.
dar
cel mai mult
Vreau să am timp pentru toate.


0 comentarii to "Timp: Vivid"

Trimiteți un comentariu

Categorii

Palavrele mele