forever friends?

Am primit o întrebare interesantă astăzi. Oare, peste ani, vom rămâne prieteni, cum suntem acum?
Mi-au trebuit câteva ore să elaborez un răspuns, nefinalizat încă.
Am mai zis că dacă dispar interesele comune, se sting și relațiile. Dar să lăsăm la o parte filtrul acesta și să pătrundem mai adânc. Ajungem într-un cerc mai strâns, cu o inerție mai mare, mai dinamică, mai personală. Ajungem la prietenii de suflet, la cei care dacă îi suni la 3 noaptea, se urcă în mașină, deși ei zilnic merg cu mijloace de transport in comun, și vin să te ajute. Cât se învârte un astfel de cerc? Când forța de rotație devine prea puternică și aruncă prieteni afară? Am ajuns la concluzia că cei ce-și întemeiază o familie, încet încet își schimbă cercul, iar interacțiunile cu prietenii vor rămâne puternice, doar dacă se forțează anumite grade de înrudire( cumetri, nași). și totuși, există numeroase excepții...


0 comentarii to "forever friends?"

Trimiteți un comentariu

Categorii

Palavrele mele