Lampă henna

Vrei sa stii ce este o lampă henna?

O lampă henna este un dispozitiv de iluminat care arata cam asa.
Pentru ca deja am folosit destule keyword-uri despre aceasta lampă henna, am să întreb cum v-ati petrece voi Crăciunul iluminati doar de lumanari si lampe pe gaz.
Si pentru ca motoarele de cautare sa nu se uite urat la mine pentru ca am scris un post prea scurt, va voi povesti cum a fost ieri la colindat.
Am mers, 8 din fostii colegi din liceu si l-am colindat pe domnul profesor de informatica Mihai Chelariu. Din 2004 noi tot promitem ca vom canta mai frumos, insa nu se face sa fie. Intepati de cheile autotorismele am consumat doar suc. Ne-am povestit intamplari haioase din liceu si am barfit alti profesori.


1 comentarii to "Lampă henna"

Trimiteți un comentariu

Categorii

Palavrele mele