An Nou

Nu am să fac un bilanţ pentru anul ce tocmai a plecat. Nu vreau. În schimb, am inceput anul cu nişte frustrări. Prima s-a întâmplat în Baza 3(Carrefour Felicia ). Aici este un semafor destinat iesirii din Carrefour. Singura problemă e ca la acea oră Carrefour-ul era închis, porţile închise, dar semaforul pentru Str. Bucium era roşu.(menţionez că aici nu este trecere pentru pietoni). Nu am respectat semnificaţia semaforului. A doua frustrare din trafic a avut loc pe Bd. Poitiers. Un echipaj de la Poliţia Rutieră era în patrulare pe 2 benzi. L-am depăşit pe linie continuă şi pe pod.
Ora 00:00 m-a prins în faţa Tribunalui Iaşi şi tot eu am speriat de moarte una din gazde. Şi pentru a 3-a seară consecutiv am văzut Iaşul de sus.

La mulţi ani!


0 comentarii to "An Nou"

Trimiteți un comentariu

Categorii

Palavrele mele