Eu prin ea

cele două cuvinte ...
pentru că mă face să zâmbesc când sunt sad face;
pentru că mă înveselește când sunt supărat;
pentru că mă face să fiu mai bun cu ceilalti;
pentru că mă ajută să mă descopar prin ochii ei minunați;
pentru că îmi atrage atenția când vorbesc urat și murdar;
pentru că are grijă de mine atunci când sunt bolnav;
pentru că iși da toată silința să mă ajute când sunt într-un impas;
pentru că mă corecteaza când fac greșeli gramaticale;
pentru că îmi zice să stau drept și să-mi controlez poziția spatelui;
pentru că ma așteaptă cu cartofi prajiți;
pentru că mă ceartă când beau prea multă cafea;
pentru că mă surprinde de fiecare dată și în fiecare zi găsesc o comoară în interiorul ei pe care nu am mai întâlnit-o. sentimenul este minunat


0 comentarii to "Eu prin ea"

Trimiteți un comentariu

Categorii

Palavrele mele