1-2 Mai

Eu: Salut, ce faci?

Ei si ele: Bine.

Eu: Ce faci vineri?

Cam aşa începeau majoritatea convorbirilor de la început de săptămână. Adunam prietenii pentru un grătar. Foarte frumos. 1 mai: un grătar, o bere, un fotbal, o întrunire intre amici, colegi, soare si multa veselie. Problema era acest soare, care nu avea în plan sa se afişeze în această zi. Trebuia anulat. Însă am găsit o alternativa: Pub25. Iar telefoane, politici de convingere, trădători, eh…

Aşadar, după ora 22, eram în Pub25, dornici de distracţie. La început, ne plângeam de muzică, dar după miezul nopţii, alcoolul a început să simtă muzica şi lumea să se dezlănţuie. Mai mult, am avut propriile animatoare. Nu am să insist prea mult asupra episodului Pub25. Ideea e ca lumea s-a distrat.

Al doilea episod are ca protagonişti, băieţii din episodul “Vatra Dornei”, Sandrina, Alexandra şi 10 pulpe care stăteau stinghere în frigiderul lui Marius. Cum acesta din urma a băut 5 beri in puii mei sau 4 beri în p**a mea [citatele nu-mi aparţin], am decis să combinăm pulpele pe un grătar. Era în jur de 3 dimineaţa. Ne-am “organizat repede” [sa o numim totuşi organizare], trecând pe la câţiva din noi, mai luând o lingură, o pătură. Fiind 8 în maşină, am mers unde era mai aproape şi mai puţin frig. Lacul Ciric. Aveam o brichetă să aprindem cărbunii. Eram optimişti. Pe la 5 ne chinuiam să aprindem un foc. Nici o şansă. Am făcut un sprint pâna in Holboca, am luat un sac de lemne, ne-am întors şi am reuşit să aprindem focul. Deja toţi tremuram de frig şi ne trecuse foamea. Căldura focului ne era de ajuns. Am ros din acele pulpe, fiecare după foame şi după abilitatea de a mânca cu mâna. După un gratar nocturn, trebuia sa fie şi unul matinal.

Dacă am omis ceva, va povesti Petru, iar imaginile spun şi ele multe.


Asa am inceput


Acum se bea


Animatoare


14-am fost la masă, 9 din aceeaşi clasă


Marius, tu ai vrut

Focul mult aşteptat


6 comentarii to "1-2 Mai"

Trimiteți un comentariu

Categorii

Palavrele mele