Maţe

În fiecare săptămână îmi fac părinţii observaţii să-mi strâng cablurile de sub birou (mama le zice maţe). Eu le strâng, dar în scurt timp iar ajung să arate ca în imaginile de mai jos.


3 comentarii to "Maţe"

  • Pune-le intr-o cutie, nu vor mai fi la fel de nebunatice. :P

    Din fericire, cablurile mele, nu se vad, dar iti garantez pe ce vrei tu ca sunt mai incalcite ca ale tale. :P

  • Ooooo, alea sint chiar putine. Mie si frica sa fac o poza sub masa.
    Le enumar, sper sa nu uit prea multe: sistem 5.1 (alimentare + semnal), telefon (alimentare + semnal), incarcator mobil, televizor (receptor dolce, alimentare tv, cablu hdmi), calculator (alimentare), monitor (alimentare + semnal), casti, USB camera foto, firewire camera video, microfon, webcam

  • cabluri de date si incarcatoarele le tin prin dulap, ca nu le folosesc tot timpul:))

Trimiteți un comentariu

Categorii

Palavrele mele