1100

Posed o dacie 1100, an fabricaţie 1970 ce deţine câteva bug-uri. Pe scurt, merge cu apa de la maşina de spălat.
În altă ordine de idei, mă întreabă azi unu' (are 3 clase[de 2 ori clasa I şi odată clasa a III-a]) dacă nu am de vânzare un nokia 1100 că-mi dă 500 de RON pe el. Citisem acum vreo jumătate de an că Nokia 1100 produs la o anumită fabrică din Germania are un soft cu bug-uri ce permite interceptarea unor informaţii ce ar trebui să fie sigure pentru expeditor: TAN. Dar nu credeam că va ajunge afacere de cartier. Hackerii sunt în căutare de Nokia 1100 făcut în Bochum. Iar băieţii din cartier strâng 1100 made in China şi Hungary. Deci care aveţi un 1100 de prin China, Ungaria? Vă dau 300 de RON, 200 e comisionul meu:)). Oricum, rabla pentru Nokia 1100 merge mai bine decât rabla pentru toate tipurile de Dacie.


0 comentarii to "1100"

Trimiteți un comentariu

Categorii

Palavrele mele