Ce fac doi burlaci de valentine's day?

M-a întrebat o domnişoară cum petrec eu în această zi. I-am zis că beau. Îmi iau un vechi tovarăş de pahar, cu care nu am mai băut de mult timp, şi în amintirea vremurilor de demult vom recupera nişte timp.(exceptând partea cu îmbătatul; de sportul acesta m-am lăsat de tot). Mergem şi urmărim Vechi tovarăşi, după care fiecare îşi vede de berea lui. Şi ca să nu existe dubii în privinţa tovărăşiei, la film, o iau pe sormea cu mine.
Valentine's day, Dragobetele, 1 Martie şi 8 Martie usucă băieţii la buzunare.
Îmi aduc aminte de o fază najpa făcută de un coleg de generală prietenei sale. Cu câteva zile înainte de 14 februarie i-a dat papucii iar după minunata dată s-au împăcat. Înainte de 8 Martie, colegul a făcut aceeaşi mişcare. Ei bine, ea l-a iertat, probabil având nişte motive întemeiate. De ce? Pentru că de 6 ani sunt tot împreună şi, probabil, băiatul a cheltuit economii importante pe cadouri. Am zis acestea să arăt că există fete care pot fi mulţumite doar cu un zâmbet.
Dar, pentru că suntem în faliment şi nu ne permitem să jucăm la loterie, voi merge pe o pistă sigură. O bere blondă te costă 5 lei.


0 comentarii to "Ce fac doi burlaci de valentine's day?"

Trimiteți un comentariu

Categorii

Palavrele mele