Măta, de diacritice, a auzit?

Orange RO, măta, adică Dialog, a auzit de diacritice?
Am trimis ieri un review la concursul lor.
La unii e mai greu cu encoding-ul.


Draga mastaleru, Review-ul tau a fost respins deoarece:
  • Textul nu este relevant
Review-ul tau este:

Este un telefon cu un design atr??g??tor, dar care nu ascunde prea multe performan??e.

Este un telefon la care s?? tot vorbe??ti, sunetul este clar ??i bateria ??ine mult în timpul convorbirii. Nu este un telefon la care s?? scrii mesaje. Exista un delay de o secund?? între tastarea unui caracter ??i afi??area lui pe ecran, deci mesajele se vor scrie destul de greu. Telefonul are o camer?? VGA ??i dispune de radio cu RDS(numele posturilor de radio FM vor fi automat recunoscute). Bateria se men??ine bine în modul stand by, dar se consum?? repede dac?? avem ecranul aprins.

Clapeta are un design pl??cut, are o mini-oglind??, sub care exist?? 3 leduri (unul pentru apeluri, unul pentru mesaje ??i unul pentru baterie), astfel încât, când telefonul este pe modul silen??ios, ulilizatorul s?? fie avertizat.

Echipa Orange
Să mă iertaţi că am folosit diacritice, când puteam folosi tz, sh.


1 comentarii to "Măta, de diacritice, a auzit?"

  • La RDS imi mananca vreo 4 caractere pentru un ă, â, ş, ţ, î. ASCII and beyond. Sunt si ei iertati, pentru ca am putut sa scriu pe englezesc ca sa dureze mai multe cuvinte poezia :)

Trimiteți un comentariu

Categorii

Palavrele mele