Probleme cu Dacia

Am făcut recent un drum Iaşi-Bacău-Iaşi cu a mea dacie. Nimic senzaţional la dus.(doar că am ţinut motorul în 2800-3000 rpm într-a V-a). La întoarcere, în apropiere de Roman, mi s-a aprins ledul de la termostat. Îmi fierbea motorul. Am făcut o pauză de vreo 20 de minute şi mi-am continuat drumul. După vreo 10 kilometrii iar s-a aprins ledul. Fac o pauză de vreo jumătate de oră, dau un telefon, aflu din ce cauză se comportă maşina în acest mod (îmi intra aer în instalaţia de răcire) şi aflu şi cum trebuie să-mi continui drumul. Folosind următorul algoritm:
cât timp nu ai ajuns acasă
              se accelerază până la 100 de km/h, se scoate pe liber, după care se opreşte motorul;
              se continuă drumul până ce viteza scade la 30 de km/h;
              se porneşte motorul, se întroduce în treapta III de viteză.
final
Am ajuns cu bine acasă. A doua zi s-a uitat un meseriaş sub capotă. După ce iniţial mă informase că trebuie să-mi schimb garnitura de chiuloasa, am descoperit mai târziu că buşonul de evacuare a apei din radiator nu-iii.
Şi toate astea vin după probleme pe partea electrică, probleme cu clămiţele săritoare de la delcou, probleme cu uleiul ţopăitor.


2 comentarii to "Probleme cu Dacia"

  • Foarte tare, mers cu motorul oprit. Daca aveai de ocolit un obstacol?... stai sa pornesc motorul brrrr pixda masii de baterie se cam duce si nu o ia.
    Servo frana sau servo directie nici nu se pune problema pe Dacie sau volan care se blocheaza daca masina are motorul pornit insa oricum daca erai smart nu te mai laudai cu asa ceva.

    Apropo esti sofer de neamt? Aia sunt cei mai prosti.

  • Fix din neamt sunt.Scrie si la Contact. Oricum, bune sfaturi,sunt fix pe langa, dar intentia conteaza.

Trimiteți un comentariu

Categorii

Palavrele mele